INFORMACJE OGÓLNE
Należność za towary zakupione w sklepie internetowym GolfTennis można uregulować w następujący sposób:
-Zamówienia w salonie internetowym można składać tylko poprzez stronę www.golftennis.pl
-Zamówienia w salonie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
-Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest zalogowanie się oraz podanie numeru telefonu i adresu e-mail.
-Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
-Dostarczany towar jest wolny od wad.
-Do każdej przesyłki dołączony jest paragon, a fakturę VAT wystawiamy na życzenie klienta.
-Wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew.
-Za pobraniem przy odbiorze przesyłki - płatność regulowana u kuriera.
-Wpłata poprzez system płatności
Elavon – szybki przelew, płatność kartą kredytową. Wygodna i natychmiastowa forma płatności, bez dodatkowych opłat. Jeśli płatność przebiega bez przeszkód, serwis przekaże informacje z potwierdzeniem zakupu.
KOSZTY PRZESYŁKI
- przesyłka poprzez
Paczkomaty InPost przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas dostawy 1-7 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu należności na nasze konto.
Przesyłka Paczkomaty InPost nie obsługuje zamówień złożonych z wysyłką za pobraniem.
Koszt przesyłki - 10 zł.
- przesyłka kurierska przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas dostawy 1-7 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu należności na nasze konto.
Koszt przesyłki – 23 zł.
- przesyłka kurierska za pobraniem (czas dostawy 1-7 dni roboczych), płatność regulowana u kuriera.
Koszt przesyłki - 35 zł.
Przesyłki krajowe dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej
UPS Polska Sp. z o.o. oraz
Paczkomatów InPost.
Wysyłka poprzez
Paczkomaty InPost:
Wybór opcji wysyłki poprzez Paczkomaty InPost możliwy jest jedynie do łącznej wagi przesyłki 25kg i wymiarów 41 x 38 x 64 cm. Do paczkomatów nie wysyłamy następujących produktów:
- rakiety tenisowe
- torby tenisowe
- akcesoria tenisowe - np. kosz na piłki, pachołki treningowe, tuba na piłki, siatka tenisowa
- torby sportowe
- piłki tenisowe
- obuwie sportowe -więcej niż 4 pary
W przypadku przekroczenia maksymalnego wymiaru paczki nadawanego do
Paczkomatów InPost, Sklep GolfTennis skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienie innego sposobu dostawy.
ZWROTY
-Klient może zrezygnować z zamówienia lub części zamówienia, jeśli składający się na nie Towar lub Towary nie zostały jeszcze wysłane, poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
-Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczony jest przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu.
-W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotu można dokonać przykładowo za pośrednictwem
Poczty Polskiej S.A. przez przesłanie Towaru na adres Sprzedawcy.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Zwrotu należy dokonać na adres:
Heffler Eco SP. Z O.O.
Jana Keplera 36
80-299 Gdańsk
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
-Zamówienia w sklepie internetowym GolfTennis można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia to od 1 do 7 dni roboczych.
-Sklep GolfTennis nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.
Kurierzy
UPS Polska Sp. z o.o. dostarczają paczki w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 18:00.
Paczkomaty InPost są dostępne 24h/7 (dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).
Możliwe jest monitorowanie przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej
UPS Polska Sp. z o.o (
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL&WT.svl=PriNav) lub
Paczkomatów InPost (https://twoj.inpost.pl/). W e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia znajduje się numer listu przewozowego, który wpisany w wyszukiwarce pozwoli szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.
W przypadku problemów z ustaleniem losów nie doręczonej przesyłki prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierska
UPS Polska Sp. z o.o. (
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL&WT.svl=PriNav) lub
Paczkomaty InPost (
https://twoj.inpost.pl/) Na podstawie numeru listu przewozowego / numeru przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia Dział Obsługi Klienta ustali, co się dzieje z Twoją przesyłką.